JP Galeria - шаблон joomla Форекс

Υπο κατασκευή

Written by Super User on . Posted in Uncategorised

under construction globaldesign

 

Projects τα οποία είναι υπό κατασκευή

 

1. NAFSIKA SALIARI - ( ART & ARCHITECTURE)

2. ALUMIL - ΚΡΟΜΜΥΔΑ ΑΦΟΙ ΟΕ (Κρομμύδας Νικόλαος Ε.)

3. EmArchitects - (Χαβαλέ Εύη & Μαριέττα)

4. Ideal-Pain  (Music Rock band)

5. Casa Bagno (Τσιτσιρίγκας - Καμπίτσας)

6. Hair Therapy e-shop by (GlowHair)

 

e-Shop

Written by Super User on . Posted in Uncategorised

Γενικά χαρακτηριστικά εφαρμογής για κατασκευή eshop

  • Απεριόριστος αριθμός για εικονίδια για κατηγορίες και προϊόντα
  • Κατασκευή eshop με δυνατότητα απεριόριστων σελίδων περιεχομένου μέσα από το περιβάλλον της διαχείρισης του eshop
  • Προβολή των προϊόντων που επιθυμείτε στην πρώτη σελίδα
  • Προβολή των δημοφιλέστερων προϊόντων
  • Προβολή προτεινόμενων προϊόντων – προσφορών
  • Πλήρης παρουσίαση των προϊόντων (ονομασία, κωδικός, χαρακτηριστικά, φωτογραφίες, τιμή)
  • Ξένες γλώσσες (Ελληνικά, Αγγλικά, Γερμανικά, Ιταλικά, Γαλλικά, Ισπανικά)
  • Δυνατότητα αποστολής μαζικών e-mails στους πελάτες του ηλεκτρονικού καταστήματος. Σύνδεση με mailchimp
  • Εύκολη δυνατότητα πληρωμής χωρίς ο πελάτης να είναι εγγεγραμμένο μέλος του καταστήματος
  • Δυνατότητα επιστροφής προϊόντων από τον πελάτη (RMA)
  • Δυνατότητα βοήθειας από τον διαχειριστή του καταστήματος με τους πελάτες (LIVE HELP)
  • Δυνατότητα εισαγωγής απεριόριστων διαφημιστικών banner
  • Δυνατότητα εμφάνισης Νέων του Καταστήματος
  • Αυτόματη ενημέρωση εμπόρου για κάθε συναλλαγή μέσω e-mail η SMS
  • Αυτόματη αποστολή επιβεβαιωτικών e-mails η SMS στον πελάτη
  • Αποθήκευση στοιχείων του πελάτη και δυνατότητα ανασκόπησης των στοιχείων
  • Διαχείριση παραγγελιών – πωλήσεων καταστήματος
  • Σελίδες εταιρικής παρουσίασης
  • Δυνατότητα σύγκρισης προϊόντων
  • Δημιουργία φόρμας επικοινωνίας για καταχώρηση στοιχείων πελάτη
  • Υπηρεσία wish list (προτάσεις – επιθυμίες του πελάτη σχετικά με τα προϊόντα του καταστήματος)
  • Επιλογή συνδέσεων των προϊόντων με άλλες ιστοσελίδες
  • Δημιουργία βιτρίνας με προϊόντα της αρέσκεια σας
  • One-Click Product Activation: Δυνατότητα ενεργοποίησης-απενεργοποίησης εμφάνισης των προϊόντων σας με ένα κλίκ. 
  • Δυνατότητα marketing campaing για κάποιο χρονικό διάστημα

Διαχείρηση Παραγγελιών:

  • Αναζήτηση παραγγελιών με πολλαπλά κριτήρια όπως, πελάτη, email, ποσό, κατάσταση παραγγελίας, περίοδος (από-έως), και κωδικό παραγγελίας. 
  • Αναλυτικά στατιστικά για όλες τις παραγγελίες και όλους τους πελάτες. 
  • Δυνατότητα εκτύπωσης της απόδειξης παραγγελίας και της ετικέτας αποστολής για το δέμα.
  • Εμφάνιση των παραγγελιών που έγιναν στις τελευταίες 24 ώρες, την τελευταία εβδομάδα και τον τελευταίο μήνα και χρόνο, τις αντίστοιχες ποσότητες και αξίες, καθώς επίσης και το τελικό σύνολο. 
  • Με την επιλογή μιας παραγγελίας, αυτόματα σας εμφανίζονται όλες οι πληροφορίες του πελάτη, τα στοιχεία επικοινωνίας του, το ιστορικό του, ο τρόπος αποστολής των εμπορευμάτων, το συνολικό κόστος αγοράς των εμπορευμάτων και το αντίστοιχο ΦΠΑ ενώ υπάρχει και περιοχή επικοινωνίας ειδικά για κάθε παραγγελία του. 
  • Δυνατότητα της μερικής αποστολής παραγγελίας ΕΛΔ όποτε τα προϊόντα είναι διαθέσιμα κάθε φορά. 
  • Δυνατότητα καταχώρησης της ελάχιστης ποσότητας παραγγελίας.

SEO (Search Engine Optimization) μετηνκατασκευή eshop

  • Επιλογή λέξεων κλειδιών για τις σελίδες κατηγοριών και προϊόντων
  • Επιλογή meta description για τις σελίδες κατηγοριών και προϊόντων
  • Επιλογή λέξεων κλειδιών για τις σελίδες περιεχομένου
  • Επιλογή meta description για τις σελίδες περιεχομένου
  • Δυνατότητα δημιουργίας στατικού HTML καταλόγου
  • Δυνατότητα παραμετροποίησης Site map
  • Βελτιστοποιημένος κώδικας PHP
  • Κατασκευή eshop με δυνατότητες microdata
  • Φιλικό προς όλες τις μηχανές αναζήτησης
  • Δημιουργία συνδέσμων SEO friendly
  • Εισαγωγή των meta ετικετών για τις μηχανές αναζήτησης, τα social media και Google Snippets
  • Χρήση cache σελίδων για γρηγορότερη απόδοση
  • Google Sitemap
  • Λειτουργικό Breadcrumb για χρήστες και μηχανές αναζήτησης

Χαρακτηριστικά καταλόγου προϊόντων για κατασκευή eshop

  • Απεριόριστος αριθμός προϊόντων
  • Απεριόριστος αριθμός κατηγοριών
  • Απεριόριστος αριθμός υποκατηγοριών
  • Μαζική προσθήκη/επεξεργασία των προϊόντων
  • Μαζική προσθήκη/επεξεργασία των κατηγοριών
  • Προσαρμόσιμα META tags για σελίδες προϊόντων/κατηγοριών
  • Προσαρμόσιμα KEY words για σελίδες προϊόντων/κατηγοριών
  • Λίστα προϊόντων με πολλές δυνατότητες
  • Μαζικές πωλήσεις
  • Ενεργοποίηση/απενεργοποίηση προϊόντων και κατηγοριών με ένα click
  • Δυνατότητα πρόσβασης σε προϊόντα/κατηγορίες ανάλογα με το επίπεδο του κάθε χρήστη
  • Σύνδεση σχετικά προϊόντα με το προϊόν προς αγορά. Πχ Αν αγοράσει κάποιος αντηλιακό του προτείνει να πάρει και κρέμα after sun

Προϊόντα

  • Κατασκευή eshopμε απεριόριστες επιλογές προϊόντων, χρώμα, μέγεθος, βάρος κ.λ.π.
  • Οι επιλογές προϊόντων μπορούν να εμφανίζονται σαν dropdown selectbox, radio buttons group, checkbox ή text input
  • Πλήρης μορφοποίηση της σύντομης και της αναλυτικής περιγραφής των προϊόντων
  • Παραμετροποίηση των META tags για κάθε προϊόν ξεχωριστά
  • Παραμετροποίηση των KEY worlds για κάθε προϊόν ξεχωριστά
  • Διαχείριση της λίστας κατασκευαστών και κατηγοριοποίηση προϊόντων με βάση αυτή
  • Διαχείριση λίστας προμηθευτών
  • Λίστα σχετικών προϊόντων
  • Δυνατότητα αγορας ως επισκέπτης ή ως μέλος. Έυκολο checkout
  • Εμφάνιση ενότητες "Αυτοί που αγοράσαν αυτό το προϊόν αγοράσαν και...". Δηλαδή αν κάποιος αγόραζει αντηλιακά του προτείνει και σχετικά προιοντα με διακοπές
  • Εμφάνιση της ενότητας "Bestsellers": Προβολή των 10 πιο δημοφιλή προϊόντων σας! 
  • Εμφάνιση της ενότητας "Έχετε Δεί...": Eμφανίζονται τα τελευταία προϊόντα που έχει δει ο επισκέπτης της ιστοσελίδας. Ο διαχειριστής μπορεί να ορίσει τον αριθμό των προϊόντων που θα εμφανίζονται! 
  • Import/ Export: Εισαγωγή/Εξαγωγή προϊόντων στο Microsoft Excel σε αρχείο τύπου .CSV
  • Συσκευασία: Δυνατότητα καταχώρησης του βάρους αλλα και μεγεθους για κάθε προϊόν. Αυτό επηρεάζει τους τρόπους υπολογισμού του κοστους μεταφορικών.
  • Απεριόριστος αριθμός καταχώρησης χαρακτηριστικων και φίλτρων στα προιόντα. ώστε να γινετε πιο ευκολη η αναζητηση των προιοντων απο τους επισκέπτες.
  • Επιλογες Προϊόντων : Καταχωρηση επιλογων για καθε προιον οπως χρωμα μεγεθος μαζι με την αναλογη επιβαρυνση για την καθε επιπλεον επιλογη
  • Απεριόριστες εικόνες για κάθε προϊόν
  • Φίλτρα αναζήτησης κ προϊόντων

Απογραφή προϊόντων

  • Πλήρης έλεγχος της αποθήκης
  • Επιλογή ‘Τιμή τιμοκαταλόγου’ και ‘η Τιμή μας’

Μεταφορικά και Φόροι

  • Υπολογισμός κόστους με τις συνεργαζόμενες εταιρίες courier θέλετε
  • Εισαγωγή δεδομένων Εταιρίας Courier της αρεσκίας σας
  • Υπολογισμός τον εξόδων αποστολής σε πραγματικό χρόνο
  • Απεριόριστοι τρόποι παράδοσης προϊόντων
  • Απεριόριστοι προορισμοί
  • Υπολογισμός κόστους, ανάλογα με τον τόπο παράδοσης ανα γεωγραφική περιοχή
  • Ο πελάτης μπορεί να επιλέξει τρόπο παράδοσης και τρόπο πληρωμής
  • Υπολογισμός Φ.Π.Α. με διάφορους τρόπους
  • Δημιουργία ειδικών φόρων για προϊόντα

Τρόποι πληρωμής

  • Πλήρης λίστα από offline τρόπων πληρωμής: Τραπεζική κατάθεση, Μεταφορά χρημάτων μέσω e-banking, Αντικαταβολή κ.λ.π.
  • Πλήρης υποστήριξη των περισσοτέρων online πληρωμών. Συνδεση με τραπεζικό σας λογαριασμό (: Eurobank EFG, Alpha Bank, Τράπεζα Πειραιώς (WinBank) , VIVAWALLET και δεκτές όλες οι πιστωτικές κάρτες, Pay Pal, κ.λ.π.

Web-based κέντρο κατασκευή eshop

  • Προσθήκη πολλών αντικειμένων (προϊόντα, κατηγορίες, στατικές σελίδες, κ.ά.) με ένα click
  • Διαχείριση με χρήση τεχνολογίας Ajax JQUERY , BOOTSTRAP
  • Πρόσβαση στη διαχείριση προστατευόμενη από κωδικό
  • Διαμόρφωση του ηλεκτρονικού σας καταστήματος σε πραγματικό χρόνο
  • Πλήρες εργαλείο για το backup της βάσης δεδομένων
  • Γρήγορη και εύκολη προσθήκη/αλλαγή/διαγραφή πολλαπλών προϊόντων
  • Γρήγορη και εύκολη προσθήκη/αλλαγή/διαγραφή πολλαπλών κατηγοριών
  • Οργάνωση του πληροφοριακού μέρους του δικτυακού καταστήματος
  • Δημιουργία λογαριασμών για τους υπαλλήλους της επιχειρηση σας ώστε να εκτελουν παραγγελίες και να εννημερώνουν την ιστοσελίδα με προιόντα κ περιεχόμενο. 

Εξυπηρέτηση πελατών

  • Πλήρης παραμετροποίηση αναζήτησης
  • Υπενθύμιση κωδικού στους πελάτες
  • Ο πελάτης μπορεί να δει το ιστορικό παραγγελιών του
  • Δυνατότητα εγγραφής πελάτη ως μέλος και πρόσβαση σε ειδικές τιμές
  • Δυνατότητα πρόσβασης σε τμήματα περιεχομένου ανάλογα με το επίπεδο μέλους
  • Κουμπί συνέχισης αγορών
  • Κουμπί εκκαθάρισης καλαθιού
  • Ο πελάτης μπορεί επέμβει άμεσα στην επιλογή προϊόντων στο καλάθι
  • Όλες οι παραγγελίες αποθηκεύονται με ασφάλεια σε βάση δεδομένων MySQL

Ασφάλεια

  • Πλήρης HTTPS/SSL υποστήριξη
  • Ασφαλής HTTPS/SSL πρόσβαση διαχείρισης
  • Ασφαλής HTTPS/SSL πληρωμή
  • Απόκρυψη στοιχείων πελάτη
  • Προστασία με κωδικό στην πρόσβαση της διαχείρισης

Διευκολύνσεις πελατών

  • Το περιεχόμενο του καλαθιού αποθηκεύεται σε βάση δεδομένων
  • Ο εγγεγραμμένος πελάτης μπορεί να επέμβει στις λεπτομέρειες του λογαριασμού του οποιαδήποτε στιγμή
  • Ο εγγεγραμμένος πελάτης μπορεί να δει το ιστορικό των παραγγελιών του
  • Το περιεχόμενο του καλαθιού αποθηκεύεται σε βάση δεδομένων
  • Live Support Chat
  • Φόρμα αναζήτησης
  • Ιστορικό παραγγελιών
  • Δυνατότητα εισαγωγής συνδρομής πελατών
  • Διαχείριση προσβασιμότητας στο περιεχόμενο της ιστοσελίδας
  • Λίστα επιθυμητών (Whish list)
  • Σύγκριση προϊόντων  
  • Απεριόριστος αριθμός επαφών ανά πελάτη


Σύστημα Διαχείρισης Περιεχομένου (Content Management System):

  • Δυνατότητα προσθήκης και επεξεργασίας των δικών σας σελίδων πχ η εταιρια μας, αρθρα κλπ. 
  • Η επεξεργασία των κειμένων γίνεται με WYSIWYG editor δηλαδή όπως στο MS Word. 
  • Δυνατότητα αναζήτησης με πολλαπλά κριτήρια των σελίδων και των προϊόντων στο σύστημα διαχείρισης.
  • Δυνατότητα δημιουργίας και διαχείρισης Newsletter. 
  • Δυνατότητα αποστολής ομαδικών email σε όλους τους εγγεγραμμένους συνδρομητές, χρήστες, μέλη του καταστήματος αλλά και σε όσους εγκατέλειψαν το καταστημα πριν ολοκληρωσουν την αγορα. 
  • Συνδεση με τις δημοφιλη υπηρεσιa αποστολης μαζικης αλληλογραφιας Mailchimp.
  • Δυνατοτητα προσθήκης Blog με δικα της πεδια για τελευταια αρθρα. Προβολή ανά ημέρα ώρα και έτος ταξινομημένα με όποιον τρόπο θέλετε. 
  • Διαχείριση διαφημίσεων είτε πρόκειται για Banner είτε για εμπλουτισμένο κείμενο. 
  • Επιλογή τοποθεσίας που θα εμφανίζονται οι διαφημησεις, όπως για παράδειγμα στα αριστερά-δεξιά-κέντρο της σελίδας μετά-πρίν-κατά μήκος της παραγράφου, κλπ και με carousel.

Συμβατότητα με συσκευές

  • Mobile-Friendly
  • Responsive Web Design για προσαρμογή σε όλες τις κινητές συσκευές

Marketing & Προωθητικές ενέργειες

  • Εγγραφή σε Newsletter
  • Διασύνδεση με Mail Chimp
  • Δυνατότητα δημιουργίας εκπτώσεων από συνδυασμό αμέτρητων επιλογών
  • Σύστημα επιβράβευσης πελατών
  • Πρόσθετο για πόντους επιβράβευσης
  • Δυνατότητα εισαγωγής ετικετών
  • Δημοψηφίσματα
  • Δυνατότητα προσθήκης δωρεαν μεταφορικων για συγκεκριμενο ποσο αγορων ή με συγκεκριμενα προιοντα.
  • Δυνατότητα δημιουργια εκπτωτικων κουπονιων για συγκεκριμενα προιοντα ή και ολο το καταστημα
  • Δημιουργία Εκπτωσεων για συγκεκριμενες κατηγοριες ή προιοντα και για συγκεκριμενο διαστημα.
  • Δημιουργια προωθητικης ενεργειας 1 + 1 δωρο.

Facebook Boost Page

Written by Super User on . Posted in Uncategorised

Η επιτυχία μίας Facebook σελίδας είναι καθαρά στα χέρια των διαχειριστών της. Ο διαχειριστής Facebook Pages είναι αυτός που έρχεται σε άμεση επαφή με τους “fans”, και είναι ο υπεύθυνος για τη διαφήμιση της εταιρείας “brand” στον ηλεκτρονικό κόσμο. Είτε η σελίδα σας έχει έναν, είτε παραπάνω διαχειριστές υπάρχει μιά βασική μεθοδολογία που χρειάζεται να γνωρίζετε προκειμένου να πετύχετε την καλύτερη δυνατή αλληλεπίδραση που μπορείτε να έχετε!

Ορίστε 8 κινήσεις που πρέπει να ξέρετε προκειμένου να γίνετε ένας πολύ αποτελεσματικός Διαχειριστής Facebook…

1. Τα πλεονεκτήματα μίας εταιρικής Facebook Σελίδας VS ενός προσωπικού προφίλ

Παρόλο που είναι δυνατόν από τον Μάρτιο του 2012, οι περισσότεροι χρήστες του Facebook δεν γνωρίζουν ακόμη ότι μπορείς πολύ εύκολα να μετατρέψεις το προφίλ σου στο Facebook σε Facebook Page. Το ίδιο το Facebook αποκαλεί αυτή τη λειτουργεία “Profile to Business Page Migration”. Οι σελίδες του Facebook προσφέρουν μοναδικα εργαλεία και δυνατότητες για τις επιχειρήσεις, οργανισμούς, εμπορικά σήματα(brands) και δημόσια πρόσωπα. Το Facebook ορίζει ένα δημόσιο πρόσωπο ως ένα άτομο που μπορεί να είναι ένας διάσημος, συγγραφέας, μουσικός ή μπορεί να είναι απλά ένας ελεύθερος επαγγελματίας π.χ. σύμβουλος επιχειρήσεων ή άλλα “ατομικά” brands. Αν χρησιμοποιείται το Facebook σαν ένα εταιρικό εργαλείο , τότε πρέπει να στήσετε μία σελίδα γιατί σας δίνει πρόσβαση σε δυνατά εργαλεία marketing, όπως οι διαφημίσεις και οι εφαρμογές. Επίσης το Facebook απαγορεύει να χρησιμοποιείται ένα προσωπικό προφίλ για την παρουσίαση οτιδήποτε πέραν του εαυτού σας (π.χ. Να παρουσιάζεται την εταιρεία σας, από το προσωπικό σας προφίλ).

2. Τι είναι τι στο Panel του Διαχειριστή

Ο πίνακας(panel) Διαχείρισης εμφανίζεται πάνω από το Timeline όταν μπεις σε μία Facebook Page στην οποία είσαι διαχειριστής. Παρακάτω είναι αριθμημένα όλα τα διαθέσιμα εργαλεία στον πίνακα διαχείρισης.

  1. Ενημέρωση Πληροφοριών Σελίδας/Επεξεργασία Ρυθμίσεων/Ρυθμίσεις Ρόλων Διαχειριστών/Αρχείο Δραστηριοτήτων/Αποκλεισμένοι Χρήστες και Εναλλαγή στη χρήση λογαριασμών
  2. Πρόσκληση φίλων/ Κοινοποίηση Σελίδας/ και προώθηση Σελίδας
  3. Ειδοποιήσεις και Ενημερώσεις(Μιά γρήγορη ματιά στα post)
  4. Παράθυρο επικοινωνίας με τους “fans” – Μηνύματα
  5. Επισκόπηση Likes/και Προώθηση Σελίδας
  6. Λεπτομέριες Επισκεψιμότητας της Facebook Σελίδας
  7. Δημιουργία Διαφημίσεων
  8. Εικόνα Εξωφύλλου
  9. Εικόνα Προφίλ
  10. Βασικές πληροφορίες και σύνδεσμος για την ιστοσελίδα σου
  11. Παράθυρα εφαρμογών
  12. Βελάκι για την εμφάνιση όλων των εφαρμογών

3.Γιατί είναι σημαντικό να επιλέξεις ένα όνομα για την Facebook σελίδα σου που να αντιπροσωπεύει την εταιρεία σου

Οι διαχειριστές της σελίδας έχουν την δυνατότητα να αλλάξουν το όνομα μίας σελίδας όσες φορές θέλουν, με την μόνο προϋπόθεση η σελίδα να έχει λιγότερα από 200 likes. Αν η Facebook σελίδα έχει περισσότερα από 200 likes τότε μπορείς να αλλάξεις μόνο μία φορά το όνομα της σελίδας, οπότε αν χρειαστεί να αλλάξει το όνομα, πρέπει να προσέξεις να είναι το κατάλληλο που θέλεις να κρατήσεις. Αν η εταιρεία έχει μεγάλο όνομα, τότε μάλλον χρειάζεται να το συρρικνώσεις
το όνομα για να είναι κατάλληλο για την Facebook σελίδα. Αν επίσης η εταιρεία έχει παραπάνω από μία τοποθεσίες, τότε πιθανόν το όνομα της σελίδας να πρέπει να έχει και την περιοχή που θέλουμε να στοχεύσουμε.
Μόνο οι Διαχειριστές που ειναι Manager ή Content Creators μπορούν να αλλάξουν το όνομα της σελίδας!

4. Γιατί είναι μια καλή ιδέα να ανατεθούν ρόλοι “διαχειριστής facebook” και να θεσπίστούν κανόνες

Υπάρχουν 5 διαφορετικοί τύποι Διαχειριστών Facebook:

  1. Manager
  2. Content Creator
  3. Moderator
  4. Advertiser και
  5. Insights Analyst

Ο κάθε ρόλος έχει διαφορετικές δυνατότητες. Μόνο οι Manager μπορούν να αλλάζουν ρόλους στους διαχειριστές. Το Facebook κάνει κάθε νέο διαχειριστή κατευθείαν Manager. Για την πρόληψη των μπερδεμάτων μεταξύ των εργαζομένων της εταιρείας και πρωτού να δώσουμε ρόλους διαχειριστών, καλό είναι να καθορίζουμε κάποιος ενδο-εταιρικούς κανόνες. Κάποιες καλές πρακτικές είναι οι παρακάτω:
Μιά φορά το τρίμηνο είναι χρήσιμη μία εκπαίδευση από έναν ειδικό για νέους κανονισμούς και συμπεριφορές του Facebook(π.χ. υπήρχε κάποτε ένας κανόνας ότι η φωτογραφία εξωφύλλου απαγορεύεται να έχει πάνω από το 20% κείμενο)
Ορίζουμε το αντικείμενο δραστηριότητας μας
Ορίζουμε κανόνες και τους κρατάμε σε ένα αρχείο προσπελάσιμο από όλους τους υπαλλήλους(π.χ. δεν ανεβάζουμε πάνω από 3 post την ημέρα)
Κρατάμε τον αριθμό των διαχειριστών όσο το δυνατό μικρότερο
Υπάρχει επικοινωνία μεταξύ των διαχειριστών

5. Πως να προσαρμόσετε τις Ενημερώσεις της κατάστασης σας

Το Facebook προσφέρει πολλά εργαλεία που επιτρέπουν στους Διαχειριστές να προσαρμόζουν κατάλληλα της ενημερώσεις τους, ώστε να προσελκύουν περισσότερο κόσμο στην σελίδα τους όταν δημοσιεύουν

  1. Καρφιτσώστε μία δημοσίευση
  2. Επισημάνετε μία δημοσίευση
  3. Στοχοποιήστε μία δημοσίευση
  4. Προσθέστε τοποθεσία στη δημοσίευση
  5. Προγραμματίστε μία δημοσίευση
  6. Προωθήστε μία δημοσίευση
  7. Δημιουργήστε μία προσφορά
  8. Δημιουργήστε μια Εκδήλωση για τη Σελίδα
  9. Ανεβάστε μία προσφορά/διαγωνισμό

6. Τι είναι αυτό που κάνει μία δημοσίευση, Μοναδική

Όταν δημοσιεύεις κάτι στο Facebook, το πως θα το πεις είναι “όλα τα λεφτά”. Μπορεί να έχεις έχεις ένα πολύ σημαντικό γεγονός να παρουσιάσεις, αλλά ο τρόπος που θα το γράψεις να μην κερδίσει ούτε τα μισά like/share/views απ΄ότι αξίζει. Ορίστε μερικά πράματα που πρέπει να γνωρίζεις για να τελειοποιήσεις τις δημοσιεύσεις σου.
Δημοσίευσε ένα χρήσιμο μυστικό “Tip”
Δημοσίευσε το ενδιαφέρον μέρος της δημοσίευσης και ένα λινκ για το υπόλοιπο
Οι δημοσιεύσεις να είναι πάντα θετικές
Φτιάξε διαγωνισμούς ή προσφορές(Τραβάει τον περισσότερο κόσμο)
Πάρε μέρος σε συζητήσεις στη σελίδα σου
Οι δημοσιεύσεις να περιέχουν ωραίες εικόνες
Και οι εικόνες να είναι κατάλληλες για προβολή σε κινητά “smartphones”

7. Πως να χρησιμοποιήσεις εφαρμογές στο Facebook

H Facebook σελίδα μπορεί να δυναμώσει πολύ εγκαθιστώντας εφαρμογές. Μπορείς να χρησιμοποιήσεις εφαρμογές για να φιλοξενήσεις διαγωνισμούς, φόρμες επικοινωνίας, εγγραφή σε newsletters, Δημιουργία μενού, παρουσίαση προϊόντων και άλλα πολλά… Αλλά μόνο αν έχεις γνώσεις κώδικα μπορείς να φτιάξεις εφαρμογές που θα ανεβάσουν τη σελίδα σου. Σε αντίθετη περίπτωση θα χρειαστεί να συνεργαστείς με κάποια εταιρεία ή κάποιον προγραμματιστή για να κάνει τη δουλειά αυτή. Σημεία που θέλουν προσοχή:
η εφαρμογή πρέπει να είναι ευέλικτη
η τιμή όχι πολύ ψηλή(ενδεικτικά 80-160 ευρώ γιά μία εφαρμογή)
Οι εφαρμογή να ενσωματώνεται στα “tabs” του Facebook
Να είναι φιλική σε κινητές συσκευές και tablets

8. Πως να εκμεταλλευτείτε στο πλήρες την φωτογραφία εξωφύλλου

Η φωτογραφία εξωφύλλου είναι η “πρώτη εντύπωση” για την προβολή της εταιρείας σου μέσα στο Facebook. Μιά πολύ χρήσιμη πληροφορία είναι επίσης, ότι σύμφωνα με έρευνα που έγινε σε Αμερικάνικο Πανεπιστήμιο, το μάτι πάει πρώτα στην φωτογραφία εξωφύλλου και αφιερώνει εκεί περίπου 2.5 δευτερόλεπτα. Αξίζει να σημειώσω σε αυτό το σημείο – για να δώσω και την κατάλληλη βαρύτητα – ότι η “πρώτη εντύπωση” γίνεται στο πρώτο κι όλας δευτερόλεπτο!

Οπότε έχουμε την μοναδική ευκαιρεία των 2.5 δευτερολέπτων να εντυπωσιάσουμε τους επισκέπτες μας με μία “δυνατή” φωτογραφία εξωφύλλου (σε συνδιασμό πάντα με την φωτογραφία προφίλ).

Μερικές απ τις πολλές συμβουλές που μπορώ να δώσω είναι
Να ακολουθείς την επικαιρότητα! Είναι Χριστούγεννα ; Βάλε Χριστουγεννιάτικο εξώφυλλο.
Καθοδήγησε μέσα απ την φωτογραφία σου τους επισκέπτες σε μία εφαρμογή σου
Παρουσίασε τα δυνατά σου προϊόντα
Παρουσίασε τον διαγωνισμό ή τις προσφορές σου
Δημιούργησε την αίσθηση του “επείγον” (π.χ. Προλάβετε τα τελευταία προϊόντα της προσφοράς μας)
Προώθησε τα υπόλοιπα Social Networks
Αυτό το άρθρο παρουσίασε ένα κομμάτι από τη μεθοδολογία που πρέπει να εφαρμόζουν οι διαχειριστές για να δυναμώσουν πολύ την σελίδα τους στο Facebook!

Δημιουργία εταιρικής ταυτότητας "λογότυπο"

Written by Super User on . Posted in Uncategorised

Ένα λογότυπο είναι το σήμα μιας εταιρίας και κομμάτι της εταιρικής ταυτότητας της. Ένα επιτυχημένο και καλοσχεδιασμένο λογότυπο μπορεί να αυξήσει την εμπιστοσύνη των πελατών και να δώσει κύρος στην επιχείρηση, για τον λόγο αυτό είναι πολύ σημαντικός ο σωστός σχεδιασμός του λογοτύπου και απαιτεί συνδυασμό γνώσεων τόσο στο marketing όσο και στην γραφιστική.  Κάθε δημιουργία λογοτύπου από την εταιρία μας είναι αποτέλεσμα έρευνας, μελέτης, δημιουργικής σκέψης και πρωτότυπων ιδέων που στόχο έχουν την δημιουργία ενός μοναδικού λογοτύπου που θα μπορεί να μεταδώσει τις αξίες και το όραμα της εταιρείας σας και να ανταποκρίνεται στις ιδιαίτερες ανάγκες της κάθε περίπτωσης.

More Articles ...

Built with HTML5 and CSS3
Copyright © 2015 Global Design

UA-15980541-39